woensdag 17 september 2014

Geheime test :) & tissuedooshoes

Verbaasd was ik toen ik een mailtje kreeg van het Zo Geknipt - team met het bericht dat ik een recept uit het nieuwe boek mocht testen! Spannend! Immidels is het recept getest en binnenkort zal het op mijn blog verschijnen maar eerst nog even wachten tot het boek uitkomt! Ik kijk erg uit naar alle andere nieuwe patronen!!!
 
Het was lang geleden dat ik een berichtje plaatste. Het was ook lang geleden dat ik achter mijn naaimachine kroop. Bijna 6 weken was ik in Thailand & Cambodja, daarna druk met de start van het nieuwe schooljaar maar nu is het toch de bedoeling dat er weer nieuwe dingen verschijnen hier want ik heb het naaien zeker gemist!



 
Ingepakt in dezelfde stijl:

2 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren heb je gebruikt voor de tissuedooshoes.
    Wauw, 6 weken in Thailand & Cambodja geweest, dat zal vast weer omschakelen zijn nu het leven van alledag weer verder gaat. Ben benieuwd wat je nog allemaal voor ons in petto hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige hoes en wat een geluk dat je een patroon mocht testen! Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe boek. Geweldig, zo'n reis! Dan is het vast even wennen om weer in Nederland te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen